Процедура та часові обмеження

Як розглядається ваше звернення?

Після того, як омбудсман отримає ваше звернення, він/вона ухвалюватиме рішення про відкриття справи. Якщо він/вона вирішить не відкривати справи, то роз’яснить підстави такого рішення.

Якщо омбудсман вирішить відкрити справу, він/вона може звернутися з запитом до вас або до органу (органів) державної влади, дії якого (яких) є предметом вашої скарги, про надання додаткової інформації. За потреби він/вона може також звертатися із запитом про інформацію до інших установ або експертів.

Після того, як омбудсман збере всю інформацію, потрібну для розгляду вашої справи, він/вона направить акт реагування до органів влади, якщо дійде висновку про наявність порушення прав людини. Якщо порушення прав людини не встановлено, омбудсман повідомляє заявника про закриття справи.

Якщо порушення прав людини встановлено омбудсман направляє акт реагування до інших органів влади, який має бути розглянутий протягом місяця. 

Дізнайтеся більше про наслідки цього акту реагування.

Скільки часу це займе?

Закон про Уповноваженого з прав людини не встановлює строків для розгляду звернення про порушення прав людини. Проте за Законом «Про звернення громадян», ваше звернення повинно розглянутися протягом місяця

примітка Направлення звернення до омбудсмана не впливає на інші терміни, які можуть стосуватися вас в українських судах або органах влади. Це також не впливає на строки подання скарги до Європейського суду з прав людини або інших міжнародних організацій у сфері прав людини.

Останнє оновлення 20/11/2023